O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

środa, 26 grudnia 2012

My treasures...

Święta spędziłam na twórczych eksperymentach. Niezbyt udanych, ale cóż...
Kupiłam kiedyś 20 pudełek tekturowych, świetnie oklejonych brązową okleiną (opakowania24.pl jakby się kto pytał). Zrobili je na moje zamówienie w wymiarach 30 cm x 30 cm x 6 cm. No i mam je, i mam, i coś muszę z nimi zrobić.
Potrenowałam decoupage.
Największą trudność sprawiło mi nałożenie równej warstwy lakieru. Nie mam niestety lakieru w sprayu, ale dokupię. Wpadłam na ten genialny pomysł dopiero dziś.
Na razie pokazuję, co wyszło spod pędzla:





Wnętrze pudełka udało mi się jakimś cudem okleić bez zmarszczek.
Złoty sznureczek przyklejałam najpierw, potem pozostałe biżu i widać, że pierwsza warstwa kleju zmieniła kolor tła (wokół napisu).
Muszę się douczyć dekupażu na dużych powierzchniach...
Życzę Wszystkim dużo skarbów ;)

5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie , wyszło świetnie! Nie będę się wymądrzać, bo nic w tym względzie nie potrafię, więc patrzę i podziwiam! Ale uświadomiłaś mi pomysł, bo i ja potrzebuję 3 pudełka w nieco wyższym rozmiarze i mają być równe, więc zagonię córkę do twórczej pracy. Pozdrawiam i życzę dalszych przyjemności związanych ze świątecznym okresem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci wyszły te pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :)
    Bardzo ciekawie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniferku Drogi, życzę Ci wielu, wielu pomysłów twórczych w tym Nowym 2013 Roku. Jeszcze więcej miłości i dobroci płynącej od otaczających Cię ludzi :) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy tworzysz oby wena Cie nie opuszczała
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)