O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

niedziela, 18 listopada 2012

Decuopage wciąga

Ojej, jestem zbyt powolna, żeby zadbać o wszystkie miejsca w internecie, w których chciałabym być. Nie ogarniam: Facebook, Allegro, Blogger, Srebrna Agrafka, DaWanda...

Najpierw pokażę mój pierwszy segregator -stojak A4 na czasopisma w stylu średniowiecznym, ozdobiony techniką decoupage:


oraz skrzynię na zamówienie ozdobioną limonkami (namęczyłam się nad nią, bo przyklejanie dużych motywów na deklu jest dość trudne bez zmarszczeń)


Ja dałabym tło na całej powierzchni skrzyni, bo słoje drewna prześwitują przez motywy serwetkowe, ale klient nasz pan. Poza tym nie znalazłam limonek wydrukowanych na papierze, wtedy krycie motywu byłoby lepsze. Ważne, że skrzynia spodobała się klientce:)

I zaczęłam jeszcze przyklejać motywy z tkanin klejem Mod Podge na drewnie, ale zdjęcia w następnym poście, bo się suszą.
Klejo-lakier Mod Podge możecie kupić ode mnie na Allegro: renifer4handmade.





3 komentarze:

  1. Piękny ten segregator :)
    Przydałby mi się taki na czasopisma robótkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Segregator robi wrażenie :) No i sentymentalne wspomnienie czasów, gdy kupowałam namiętnie "Cztery Kąty" dla inspiracji w urządzaniu mieszkania :)
    Skrzyneczka cytrusowa też ładna :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj wciąga to deco, wciąga:)
    Bardzo podoba mi się motyw z segregatora- moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)