O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

poniedziałek, 15 października 2012

Test trzeźwości malinowego małpiszona

Tak w skrócie można opisać, co ostatnio udało mi się wyrzeźbić.
A dokładniej, to ufilcowałam komplet dla małego komputerowca zatytułowany Malinowy małpiszon


Druga rzecz jest z dziedziny decoupage - pudełko na wino lub domową nalewkę TEST TRZEŹWOŚCI




Sposób użycia: policz na trzeźwo wszystkie butelki i kieliszki (nawet zarysy). Zapisz liczbę.
Po każdym kieliszku licz od nowa - jeśli liczba rośnie lub maleje - NIE PIJ WIĘCEJ!

A na poważnie: to moja druga praca decoupage z użyciem Mod Podge. Zdecydowanie lubię wykończenie powierzchni na wysoki połysk. Jako ostatnie 2 warstwy stosuję lakier akrylowy do drewna Domalux - ma świetną rozlewność i daje b. wysoki połysk, wyższy niż Mod Podge.


4 komentarze:

  1. Hmmm, może to jakis sygnał, żebym weszcie zakupiła podkładkę pod myszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te podkładki. Bardzo ładny i zabawny komplet. Na pewno ucieszył małego komputerowca. Decoupage super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Test trzeźwości mnie rozbawił :)))) Pewnie już po pierwszym kieliszku miałabym kłopoty :D
    Małpiszony też niczego sobie, zwłaszcza że malinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko na wino jest piękne :)
    A podkładki zabawne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)