O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

środa, 5 września 2012

Spodki UFO atakują kuchnię

Tak mi się kojarzy ta moja troszkę infantylna kompozycja w Photoshopie:


Zawiera 3 projekty podkładek filcowanych na sucho o średnicy 22 cm (więc dużo mniejszych od kuchni na zdjęciu). Zdjęcie swojej  kuchni udostępniła mi koleżanka incognito.

Chcę Wam powiedzieć, że maszyna Janome FM 725 przydaje cię coraz bardziej.
Najpierw mocuję wełnę w materiałe wstępnie ręcznie igłą w kilku miejscach materiału bazowego (stare, sfilcowane jesionki najlepsze!)
Potem przejeżdżam maszyną.
A potem wykańczam ręcznie.
Odczuwam wzrost wydajności:)
A teraz zbliżenia:
Właścicielem tej podkładeczki jest o0krysia0o.
A następne czekają na Artillo:
W temacie "Kuchnia w fioletach" popełniłam na szybko spiralki, które też trafiły do Krysi:
Pozdrawiam i zachęcam do filcowania :)

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie to sobie całkiem nieźle poradziłaś w PSie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponuje mi Twoja pasja :) Kompozycja w Photoshopie wcale nie jest infantylna. Dla mnie bomba w tych pastelach.
    Pozdrawiam Cie gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy robisz tą maszyną. Łapki szydełkowe ładne i również pasują do kuchni. Koleżanka pewno zadowolona. Photoshop to bardzo przydatne narzędzie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)