O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

piątek, 7 września 2012

Pędzą konie po betonie w szarej mgle...

a przynajmniej miały pędzić na podkładce filcowanej w konie arabskie. Konie idą w beżowej mgle...
Połamałam na nich wszystkie igły na maszynie filcującej Janome i kończyłam na jednej igle jak Paganini.
Nie jestem zadowolona z tej pracy. Potraktujcie ją jako edukacyjny eksperyment i obejrzyjcie zdjęcia:
Start (wzór konia z obrazów w google)

 Koniec
 Zbliżenie - wygląda jak niedokończony szkic kredkami
 Spód:


Aranżacja z talerzem:

To moja pierwsza i na długi czas ostatnia praca w temacie konie. Oddanie ich maści, mięśni, ścięgien jest bardzo trudne. Nie mam wykształcenia plastycznego, a porwałam się na malowanie wełną.
Ihaha - pozdrawiam w końskim języku ;)

7 komentarzy:

  1. Fajnie Ci wyszły te koniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uważam, że są baaardzo okej:)) mało tego - zachęcam do eksperymentów z innymi motywami w tym stylu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pełna podziwu dla wyników tego eksperymentu i Twojej determinacji w dokończeniu pracy mimo połamanych igieł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniki wyszły bardzo okej :D ja bym z chęcią jadła z takiej podkładki :D omijam fakt, że najpierw trzeba mieć stół :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie bardzo efektowne, a jeśli uważasz, że coś nie tak wyszło, to jak Cię znam , zrobisz je kiedyś tak, że będziesz super zadowolona! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marudzisz jak nie wiem co! Gdybym ja takie konie popełniła, to wydawałabym z radości nie tylko odgłos paszczą, ale i kopytami!
    Patataj... patataj...
    :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)