O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

środa, 15 sierpnia 2012

KONKURS: Jaki to kolor?

Mam duży problem z wyborem nazwy koloru dla poniżej pokazanej polskiej wełny czesankowej:

Tło jest przeniebieszczone z powodu wyboru na aparacie White Balans na światło żarowe.
Tak ustawiłam, żeby kolor wełny wyszedł jak najbardziej zbliżony do tego, co widzę w rzeczywistości.
Więc jaki to kolor? Zapraszam do udziału w konkursie
konkurs na Artillo i FB

lub do wpisywania odpowiedzi pod tym postem. Każda odpowiedź zostaje wpisana do tabeli wraz z nazwiskiem lub nickiem osoby głosującej.
1.09. zostanie ogłoszona lista osób, które głosowały na zwycięski kolor. Ale jeszcze nie wiemy, który to będzie:)
Wszystkie te osoby dostaną rabat 15%  na zakupy w moim sklepiku, obowiązujący do końca 2012 r.

4 komentarze:

  1. Fuksja. I tego się będę trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  2. MAGENTA!
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba głęboki róż,(czy amarant)zawsze mam z takimi kolorami problem! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie to fuksja, zdecydowanie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)