O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Barista CYKLISTA

Na FB pojawiła się kawa z rowerem. Daję linka, bo nie chcę łamać praw autorskich do zdjęcia.

Na podstawie tego zdjęcia ufilcowałam parkę podkładek od baristy:

Dedykuję wszystkim kochającym jazdę na rowerze:)

4 komentarze:

  1. Nie lubię roweru, bo mam delikatne pośladki :D i one się bardzo buntują, kiedy zmuszam je do niewygody. Ale nie mam nic przeciw baristom, zwłaszcza, gdy są przystojni i serwują aromatyczną kawę z rowerem!
    Podkładki bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają, rower bardzo fantazyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham rower a podkładki baaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Az szkona na nich cos postawić... Piekne są!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)