O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

wtorek, 17 lipca 2012

Tło do zdjęć

Ciasno w domu, ciągle szukałam odpowiedniego tła.
Wreszcie mnie olśniło: przecież w garażu stoją stare meble z kuchni, a w nich PÓŁKI - białe! o grubości 2 cm.
Wystarczyło je połączyć zawiasami pod katem 90 st i jest tło do zdjęć:



Sznureczek trzyma, żeby konstrukcja się nie rozłożyła w trakcie pracy, ale potem go zdejmuję i górną klapę obracam o 270 st i opieram o ścianę. Zajmuje naprawdę mało miejsca.
Oczywiście montaż zawiasów wykonał małżonek, ale pomysł był mój, z czego jestem dumna i blada;)
Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Ja używam dwóch białych kartonów opartych o koci drapak :D Tylko słonka czasem brakuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Konieczne zmatowienie powierzchni :) No i nie do ciemnych obiektów, bo będzie za duży kontrast i kolory wyjdą przekłamane ;)
    Pomysł z konstrukcją fantastyczny, zwłaszcza do obiektów przestrzennych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Renia rewelacyjny pomysł. Może sobie coś podobnego zmajstruje. Jesteś geniuszem. Dzięki za podsunięcie pomysłu. Ja używam biały bristol, a do mniejszych form blok techniczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)