O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

poniedziałek, 16 lipca 2012

Da Wanda?

Witajcie,
dziś rozliczyłam się z dofinansowania - uffff. 2 miesiące wydawałam pieniądze. Jestem na ZERO, co ja mówię, mniej niż zero!

Ciekawostka dla rękodzielniczek aktywnych w galeriach:
Dawanda wchodzi do Polski

Tylko nie wiadomo, kiedy się pojawią.
PS: Oko, co go nadziałam na rulon papieru, jednak daje mi co jakiś czas popalić. Dziś idę do okulisty

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to kolejny serwis, tyle tylko, że ma ogólnoświatowy (?)zasięg i pieniądze na swoją promocję:) (notabebe już to czyni - patrz artykuł), ale może się mylę;) Wanda Da, albo i nie Da

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)