O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

wtorek, 10 kwietnia 2012

Podkładka daleka od ideału

Miał być kwiat zamiast serca w wersji cafe latte
Znalazłam w necie inspirujace zdjęcie:

Spróbowałam i oto co wyszło:


Pewnie wyszło by takie bardziej pofalowane przy filcowaniu na mokro, co pewnie kiedyś wypróbuję.
Na razie ugrzeczniłam kwiatka, więc stracił na urodzie i wyrazistości. Powodem była cienka igła, bo wszystkie średnie połamałam. Cienką igłą robi się cienko;)

7 komentarzy:

  1. bardzo ładne:))
    Chociaż zimno,wieje...
    chociaż słonko Cię nie grzeje,
    piękny uśmiech Ci przynoszę
    i o uśmiech Ciebie proszę...
    Precz smuteczkom i szarości,
    radość w sercu niech zagości
    Miłego dnia życzy AGATA

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Mnie się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli ona jest daleka od ideału, to przepraszam bardzo, ale ideału nie potrafię sobie wyobrazić.
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie to ona jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj tam aj tam! A wg mnie jest świetna! A że chciałaś co innego osiągnąć to insza inszość ;-)
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!śliczne prace co jedna to ładniejsza.Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)