O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

niedziela, 11 marca 2012

Rękawice kuchenne CRAZY

Powstały na zamówienie z potrzeby przyspieszenia przyjścia wiosny.
Zainspirowała mnie spódnica koleżanki. Spódnica miała wykończony brzeg taką zwariowaną plątaniną sznurków. Sznureczki były przyszyte delikatnymi nićmi. Ja postanowiłam je ufilcować na mokro, a potem wefilcować w materiał na sucho.
Oto one: Rękawice kuchenne CRAZY na Artillo




4 komentarze:

  1. Widziałam, bardzo fajne ,kolorowe!A bloger z fiksowaniem nie ma końca. Ja nie mogę dodać żadnego adresu bloga do listy widocznej na blogu, nie zapisuje się adres i już! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bloger zwariował. Przy edytowaniu jednego z moich postów przeniósł mi cały panel boczny pod post!!! I nie da się tego "odkręcić".
    A rękawice bardzo ciekawe - widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne :) kolorowe i radosne. Renia ja mam ostatnio strasznego lenia jakaś niemoc twórcza mnie ogarnia-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)