O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

wtorek, 31 stycznia 2012

Przepis na spiralę

Wzór spiralki cieszy się niezmiennym powodzeniem, więc dzielę się z Wami wzorem.
Jest on z książki:
Dostałam ją od kolegów, jak odchodziłam z przedostatniej pracy etatowej (KOCHANE CHŁOPAKI)
A opis wykonania spirali szydełkiem poniżej:
Przyjemnej pracy:)

7 komentarzy:

  1. Zaraz biorę szydełko do ręki i próbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny prezent dostałaś gratuluje. Dzięki za udostępnienie wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja poproszę o przepis po polsku :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kursik! I pomyśleć, że ja to kiedyś robiłam, a teraz nic z tego nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  5. super taki kursik pozdrawiam super poczytać to

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie przepis na spiralę jest prościutki i pewnie z czasem po prostu powiększę swój komplet(A może to co miałam uszyć po prostu zrobię na szydełku?), ale i tak bardzo się cieszę, źe będę miała jakiś Twój wytwór, bo zupełnie nie wiem jak to się stało ani dlaczeggo, ale juź dawno zdąźyłam polubić Cię wirtualnie :-)
    Pozdrawiam cieplusio!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pieknie ze tu takie cudownosci sa. Wlasnie zamarzyla mi sie spirala trzykolorowa i szybciutko ja u Pani odnalazlam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)