O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

poniedziałek, 12 grudnia 2011

Przewracają się książki na półce?

Zdarzyło ci się, że książka zrobiła bęc, a za nią następne bęc, bęc, bęc? Nie chcą stać i już!
Moja przyjaciółka właśnie w takiej sytuacji doznała olśnienia i wymyśliła podpórki do książek.

Są już różne podpórki na rynku, ale ogólnie niezbyt dostępne i w niewielkim zakresie wzornictwa.

A dziś ruszył jej sklep IDEADIZAJN, do którego was serdecznie zapraszam, bo wzorów jest tam masa!
Ja mam już kilka takich podpórek i sprawdzają się niezawodnie. Właściwie kiedy uświadomiłam sobie skalę problemu, to cierpię na ciągły ich niedobór:).

3 komentarze:

  1. Moje się nie przewracają... Nie mają szans! Sa tak upchnięte WSZĘDZIE, że jak chcą żyć, to muszą stać - łaski nie robią ;-D
    Ale podpórki obejrzałam - fajne są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje też się nie przewracają, bo... mam już takie podpórki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł z tymi podpurkami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)