O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

piątek, 25 listopada 2011

Podkładka - zagadka

Pierwsza zagadka: co jest w prawym dolnym rogu na podkładce?


Podpowiedź wg mojej mamy: ptak (???)

Zagadka 2: co się stało z ciastem, które pozowało do zdjęcia?

Rękodzielniczki! Namawiam do założenia sklepiku na portalu Artillo. Świetnie się współpracuje z właścicielami portalu. A przynajmniej zarejestrujcie się na nim, aby dostwać newslettera. 

10 komentarzy:

  1. Śliczna zakładka - w rogu to chyba usta z językiem :P
    A ciasto pewnie zniknęło w zastraszającym tempie- by wygląda niezmiernie apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna podkładka:) i ciasteczko smakowite:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagadka - prościzna! Widać od razu! To piękne usteczka oblizywane po zjedzeniu smakowitego ciacha! A co dostanę za odgadnięcie zagadki?
    :D :D :D
    Reniu, jak zwykle pomysł w dychę i żartobliwy, taki w Twoim stylu :) A podkładka wykonana po mistrzowsku! Jesteś wielka, ja tak nie potrafię!
    Pozdrówko!

    OdpowiedzUsuń
  4. :(((
    Dopiero teraz zauważyłam, że Izoldka mnie ubiegła z wyjaśnieniem zagadki :(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasteczko zniknęło w czeluściach żołądka Reni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, wiem, wiem - ,,czemuś ten talerzyk postawiła tak daleko" - skarży się języczek!Bomba podkładka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Usta z ozorem pożarły ciacho, czemu się wcale nie dziwię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja widzę flaminga! Hehe , ale zawsze widziałam coś innego niż wszyscy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te Twoje podkładki, ciacho pycha i rękawice z poprzednich postów też fajne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. oblizujące się usta :D
    świetna podkładka! bardzo mi się podoba.
    ...i dziękuję za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)