O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

środa, 2 listopada 2011

Podkładka JESIEŃ ma nowy dom

a właściwie nowy stół, który będzie chronić i ozdabiać.
Sympatyczna klientka, Iwona, przysłała mi serię zdjęć z podkładką w roli głównej w miejscu przeznaczenia, ale zamieszczam tylko 3, żeby nie zamęczać obserwatorów;-)



Iwonko, dziękuję i pozdrawiam. Czuję się zachęcona do dalszego filcowania :-)

4 komentarze:

  1. Jaka piękna podkładka-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię, że tak szybciutko znalazła nową właścicielkę. Sama miałam na nią chrapkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jeszcze piękniej w takich kompozycjach....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta podkładka jest fantastyczna. Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)