O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

wtorek, 15 listopada 2011

Herbaciarki ozdabiane metodą decoupage

Kocham herbaciarki. Gdybym mogła, wykupiłabym wszystkie na świecie. Ale na razie kupiłam 2 od Gringo i bardzo je lubię. Jeszcze nie są idealnie zagospodarowane, ale spoko...



Przyjdzie koleżanka na herbatę i zamiast szperać mi po szafkach, wręczę jej pudełeczko - proszę, wybierz sobie herbatkę, a ja już grzeję wodę ;-)
A Wy jak, lubicie herbaciarki?

6 komentarzy:

  1. Piękne są. I obie to" moje klimaty" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubicie., lubicie :) Chyba sie zmotywuje do decoupage :) Piękne pudełeczka!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No mowa, jak się pije herbatę pasjami, to jak nie lubić herbaciarek?!
    Moja jest w zupełnie inny stylu, ale te również bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są twoje herbaciarki;-)
    Ja mam kilka, ale wymagają zdekupażowania i wypełnienia herbatkami;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym miała takie piękne jak Twoje, to bym lubiła:):):) Jeszcze sie nie dorobiłam, ale po remoncie zajmę się tym, a właściwie moja córka, która zaczyna zabawę z decu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarze. Biochemię znam, ale na zajęciach własnie rozpoczynamy tematy praktyczne i szkoła zapewni nam wówczas składniki. Popróbuję i zobaczymy co z tego wyjdzie. O książce natomiast myślałam nieraz... Mam już coś zaczętego, ale chyba straciłam wiarę co do tego, że uda mi się to wydać.Przydałby mi się widocznie jakiś przypływ pewności siebie. Póki co musze się zadowolić pisaniem dla pewnego portalu kosmetycznego...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)