O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

niedziela, 6 listopada 2011

Filcowanie na sucho - podkładka ENERGIZER

W zasadzie to absolutny spontan. Wyszła mi trochę w stylu ekspesjonistyczno-kubistycznym. Jeszcze ją trochę podfilcuję, ale chyba już się nadaje do prezentacji. Oto podkładka na stół ENERGIZER


I jak?

7 komentarzy:

  1. Jest niesamowita... A te kolory - faktycznie skondensowana energia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do mojego ćwirka, to widzi mi się, że to rudzik. Reniu, specjalnie dla Ciebie: http://www.youtube.com/watch?v=XrMuen98LhA
    A podkładka bardzo energetyczna. Zadziwiasz mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że idziesz za ciosem - śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Efektownie wyglądają te podkładki :) Az szkoda na nich cos postawić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja - zwłaszcza te żywe kolory :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)