O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

wtorek, 22 listopada 2011

Chwytaki kuchenne KAPCIUSZKI

Niektórzy pewnie znają ten kształt, inni może nie. Tak czy inaczej, w tych kolejnych łapkach kuchennych typu kapciuszki zastosowałam dookoła plisę tunezyjską:



Dla osób, które nie znają ściegu tunezyjskiego, a chciałyby przećwiczyć na szydełku, zamieszczam instrukcję z poniższej książki:


Myślę, że splot tunezyjski ma dyży potencjał, tylko jeszcze nie umiem go w pełni wykorzystać. Potrzebne jest do niego dłuższe, specjalne szydełko, które można łatwo kupić w dowolnym sklepie w internecie. Długość szydełka ma bezpośredni wpływ na szerokość robótki. Plisę robiłam na zwykłym szydełku, bo tylko na 10 o. łańcuszka.
Pozdrawiam i zachęcam do wykorzystania

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie, takie chwytaki, to znakomity pomysł ,a do tego jeszcze zgrabnie uszyte i udekorowane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarną magie w książce widzę :P Chwytaki sa cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super łapki - pierwszy raz spotkałam się z takim kształtem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te łapeczki. Fajnie, że pokazałaś wzór tunezyjski

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)