O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

środa, 12 października 2011

Biżuteria weselna od Szkatułeczki

W sobotę 8.10 (kiedy to było takie spore oziębienie, brrr) byłam na ślubie i weselu. Wieki całe nie byłam na weselu, więc skompletowanie stroju to było dla mnie nie lada wyzwanie. Na początek miałam buty, których chciałam się kiedyś pozbyć na Allegro za 1 zł, ale nie było chętnych.
Trudno - myślę sobie - może jednak kiedyś sie przydadzą:




Na Artillo wypatrzyłam bransoletkę, która wydała mi się idealnie pasująca do butów:

Zwróćcie uwagę, że bransoletka ma super zapięcie: taki tulipanik przewlekany tylko przez kółko.


(ale mam pulchne paluchy, aż mi wstyd :-O)


Poprosiłam Kasię-Szkatułeczkę, żeby dorobiła mi naszyjnik wedle swojego gustu i dorobiła! Cudowny!:
zdjęcie tu: http://www.artillo.pl/product/naszyjnik-renata,6412.html

A do przesyłki dołączyła niespodziankę - pierścionek, który widać powyżej. Jakby odgadła, że nie mam odpowiedniego. I uszu też nie mam przekłutych, a klipsów nie lubię. Słowem: trafiła w 10tkę :-)

Sukienka spłynęła "z nieba" czyli od znajomej, co robiła porządki w szafie. Bolerko dokupiłam na Allegro i wyszło w całości to co poniżej (obok mąż, zmuszony do zakupu garnituru ;-):

Polecam Wam sklep Szkatułeczka

4 komentarze:

  1. a mówie, że panom wystarczy jeden garnitur na całe życie ;) Zrobiliscie konkurencje młodej parze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No i widzisz, buty się przydały, a ta pięknie dopasowana reszta, świetnie współgra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądacie oboje, ale i tak najważniejszy jest dobry humor, którego, jak sądzę, też Wam nie brakowało :) Pozdrawiam najcieplej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)