O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

środa, 21 września 2011

Poezja Marcina Urbana

Kiedyś uczestniczyłam w szkoleniu z GMP, które prowadził Marcin Urban. Wszystkim uczestnikom podarował swoje tominki poezji. Zakochałam się w nich. Są mądre, ciepłe, moralne, pogodne. Na szczęście nie muszę ich przepisywać, żeby się z Wami podzielić, ponieważ jest strona:
http://marcinurban.net/kategoria/kategorie/wiersze/
Zachęcam do poczytania, robi się lżej na duszy :-)

1 komentarz:

Dziękuję, że tu jesteś :-)