O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

czwartek, 1 września 2011

Moje CEWE katalogi

Jeśli ktoś z Was korzysta z programu i usługi CEWE, to mam propozycję: pochwalcie się swoimi CEWE fotoksiażkami na swoich blogach.
Ja do tej pory zrobiłam 3 katalogi moich łapek, 2 najtańsze, w miękkiej okładce (która się jednak wyciera) i teraz zaszalałam i zdecydowałam się na twardą oprawę (1 szt 70 zł, odbiór w Rossmanie w przeciągu 1 tygodnia od wysłania projektu przez internet).
Program do projektowania jest darmowy i pobiera się go ze strony CEWE (link po prawej stronie pod "Polecam")
Projektowanie to wielka frajda, zachecam bezinteresownie, bo Cewe nie ma programu partnerskieo :-( !
Ale jest bardzo fajne, więc się z Wami dzielę. Poza tym nie każdy mam dostęp do internetu, a tak można pokazać archiwum swoich prac znajomym, lub po prostu zarchiwizowac je dla siebie.

2 komentarze:

  1. Fajna sprawa taki katalog. W trzecim katalogu dostrzegłam literówkę w adresie blogu - jest bolgspot, a powinno być blogspot.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A na to nie wpadłam :) W CEWE robiłam kalendarze ze swoimi zdjęciami, pirońsko drogie, ale jaka fajna zabawa :) i ile radości w rodzinie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)