O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

środa, 24 sierpnia 2011

Brakuje mi eleganckiej ręki z tipsami do zdjęć ;-)

Chcę czasami zaprezentować, jak łapki układają się w dłoni, ale te moje dłonie nie nadają sie do zdjęć. Myślę intensywnie, które koleżanki zatrudnić :-)
Na razie tylko tu pokażę tę moją pulchną łapę w łapce:
Ale obiecałam sobie, ze póję do kosmetyczki, żeby się zajeła moimi pazurami i skórą :-)

3 komentarze:

  1. Zaraz nie nadają :) Jak masz suche dłonie to spróbuj kupić w aptece, lipobase, dermobase, cutibazę,elobaze, albo zapytaj się o krem konopny, który nieco śmierdzi,dletego, że jest na bazie lanoliny. Tez super działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie i kategorycznie odradzam tipsy i tym podobne żelowe świństwa. Przez to wieloletnie zapiekanie i włączanie wiatraka przy piłowaniu nabawiłam się artretyzmu, a paznokcie w czasie zrastania wyglądały tragicznie.
    A co do łapek kuchennych - jak zwykle pomysłowe z tym kwiatuszkiem. Reniu, niebawem odezwę się w wiadomej sprawie :)
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te Twoje łapki. Fajnie się w dłoni układają. Renia nie przejmuj się moje ręce tez się do pokazywania nie nadają. Tipsy też odradzam. Mimo wszystko lepsze swoje paznokcie jakie by nie były. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)