O mnie

Moje zdjęcie
"Bo chodzi o to, aby łapki giętkie zrobiły wszystko, co pomyśli głowa..." ...lubię wszystko, co powstaje ręcznie, dlatego chetnie podpatruję koleżanki rękodzielniczki:-) Bawię się różnymi technikami, używam materiałów starych i nowych. (PS: z wykształcenia jestem poligrafem, z doświadczenia menedżerem jakości, całe życie w przemyśle blisko produkcji, bo lubię wiedzieć, jak coś powstaje :-). Wszystkie prace są mojego autorstwa.

poniedziałek, 25 lipca 2011

Schemat listków słonecznika

Słoneczniki pewnie już widziałyście na digarcie, ale tu pokażę zbliżenie listków, które sama opracowałam:


i schemat:

Czyli liczba oczek na obwodzie słonecznika musi być podzielna przez 5, żeby wyszła równa ilość całych listków. A pikotek z 3 oczek łańcuszka trzeba wkłuć ponownie z podwójny słupek tak, żeby nie powstała dziura. Pozdrawiam odwiedzających i życze dużo pełnych słoneczników w tym roku :-)

1 komentarz:

  1. Własne projekty są najcenniejsze. Moje uznanie :) Twój słonecznik zainspirował mnie do wykonania kartki urodzinowej techniką frywolitki :) Pozdrówko!
    I zapraszam do mojego bloga:
    www.sztukasplotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś :-)